Zilele trecute m-am intalnit cu un area sales manager al uneia dintre cele mai renumite firme producatoare de tigla metalica din Romania si discutand despre una, despre alta, despre piata … a avut la un moment dat o remarca foarte interesanta, facand referire la vanzarile lui: ,, … cu cat clientul e mai putin informat cu atat ii poti vinde mai usor”. Foarte tare! Si, asa este! Pentru ca, cu cat potentialul client este mai putin informat cu atat mai usor este de convins sa cumpere un anumit produs, eventual daca este cazul chiar prostit. Asta se-ntampla cand nu ai prea multe de spus despre produs si cand tu, ca si cumparator, esti atat de naiv incat sa crezi ca o cravata, un costum, o masina de firma si eventual un nume de companie pot suplini nesimtirea si indolenta unui vanzator. Din nefericire discutia poate continua si atinge dimensiuni sociologice, psihologice, metafizice si asa mai departe,  ceea ce nu este cazul aici. Oricum, fiti cu bagare de seama.